top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תKaren Shefler Mushkat

התמדה וחוסן רגשי

עודכן: 6 באוק׳ 2019

אחד המעצורים הגדולים ביותר של הרבה אנשים הוא הקושי להתמודד עם דחייה. מי לא מכיר את ההרגשה כשניגשים עם כל העוצמה להזדמנות, משקיעים, מאמינים ובסוף מקבלים סירוב?

דבר כזה יכול לפגוע בבטחון העצמי שלנו ולגרום לנו ממש להתקפל ולהפסיק לפעול. אולי אפילו נכעס ונגיד משהו כמו "לא רוצים, לא צריך!" יכול להיות שאחר כך נמנע מדחייה כל החיים ובעצם לא נעשה דברים שחשובים לנו. נמצא תירוצים כאלה או אחרים אבל בסופו של דבר נרגיש פספוס ועצב כי ויתרנו לעצמינו, ויתרנו על החלומות שלנו, ויתרנו על האמת שלנו, ויתרנו על הקול האונתטי שלו ואלו מחירים כבדים.


אבל אני רוצה להציע דרך אחרת לחשוב על דחייה. בעצם כל דחייה מקרבת אותנו למטרה שלנו. הדחייה גורמת לנו לדייק את ההצעה שלנו. בלי דחייה לא נוכל להגיע ליעד. דחייה גורמת לנו לשפר, לחשוב, ולפתח חוסן רגשי שבלעדיו לא נוכל להשמיע את קולינו בעולם. למרות האי נעימות הרגשית של הדחייה, עלינו לשאול, מה למדנו? ומיד להמשיך לחפש את ההזדמנות הבאה. הדחייה מאפשרת לנו לצמוח. צריך לזכור שמאוחרי כל הצלחה, יש ים של דחיות וזה נכון לגבי כל מי שאי פעם עשה משהו משמעותי. למרות שאנחנו נוכחים בדרך כלל רק להצלחות של אנשים, ולא לדחיות, הדחיות היו והרבה. אבל המצליחים ביותר פיתחו התמדה וחוסן רגשי. אז איך עושים את זה? אם אנחנו פוחדים או נמנעים מדחייה, יכול להיות שזה בגלל שנפגענו פעם מאוד קשה וזה כמו פגיעה שלא מרפה. אחת הדרכים להתמודד עם זה הוא לעשות תהליך עם מאמן שמומחה בהתמודדות עם מחסומים מהסוג הזה. בתהליך של אימון אישי אפשר לקבל כלים עוצמתיים להתמודדות עם דחייה ופיתוח חוסן רגשי שהוא קריטי להצלחה. אשמח ללוות אתכם בדרך. ניתן לקבוע שיחת היכרות איתי בטלפון הבא: 0544721003

בטלפון 0544721003

44 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
Post: Blog2_Post
bottom of page